Loading...

کسب موفقیت در تجارت آنلاین

کسب موفقیت در تجارت آنلاین
در دنیایی که تکنولوژی هدایت کننده آن است، تصمیم گرفتن درباره اینکه کدام راه برای ساخت یک برند معتبر و تضمین فروش بهترین است کاری بسیار دشوار است...

در دنیایی که تکنولوژی هدایت کننده آن است، تصمیم گرفتن درباره اینکه کدام راه برای ساخت یک برند معتبر و تضمین فروش بهترین است کاری بسیار دشوار است.
این تصمیم یک کار بزرگ و حیاتی برای یک فروشنده و بازاریاب آنلاین است، یعنی کسی که می خواهد تجارت خود را از طریق اینترنت ارتقاء بدهد. یک فروشنده آنلاین از تغییرات موجود در این بستر و همچنین ابزارهای تجارت آنلاین استفاده های زیادی به منظور ارتقاء و پیشرفت برند خود می کند.
اگر ما هم یکی از فروشندگان آنلاین باشیم و این پنج قانون را برای موفقیت کارمان در نظر نگیریم، احتمالا در این مسیر با شکست مواجه می شویم:

1. با وظایف خود به طور واضح و روشن ارتباط برقرار کنید :

اگر ما در فرآیند ارتقاء دادن به وب سایت خود نقش داریم، قبل از هر چیز باید مطمئن شویم که تمام تمرکز خود را روی همین موضوع می گذاریم و کارهای دیگر را واگذار می کنیم.
بسیار مهم است که ما این کار را برای خود انجام می دهیم یا برای یک مشتری، اگر به عنوان پیمانکار برای یک مشتری این کار را انجام می دهیم، قبل از اینکه مراحل کسب اعتبار برند را شروع کنیم، به صورت مختصر و مفید به مشتری خود، نحوه ارتقاء دادن یک محصول از طریق پلتفرم های چندگانه مثل تبلیغات اینترنتی، رسانه های اجتماعی، ایمیل ها و ... را شرح دهیم. مشتری ما باید بداند که شما چطور از طریق آشنایی ها و مهارت های خودمان با پلتفرم های مختلف، قادر هستیم تا مصرف کنندگان را به سمت فروش محصولات سوق دهیم.

2. توانایی ها و مهارت های خود را از هر کانال ثابت کنیم :

در تجارت دیجیتالی، تمام ابزارهای رسانه ای برای تبلیغات در دسترس هستند. برای محبوب کردن برند خود، از اهداف رسانه ای مثل تبلیغات در شبکه های اجتماعی و سئو استفاده کنیم. همچنین از تبلیغات چاپی برای هماهنگ کردن و همگام سازی با تبلیغات آنلاین رسانه ای استفاده کنیم. استفاده از این شیوه، یک فرآیند پیشرفت پایدار را ایجاد می کند.


زمانی که ما تبلیغات خود را آغاز می کنیم باید به طور پیوسته بررسی کنید کدام روش ها برای ما بازدهی بهتری دارد و کدام روش ها را باید دیگر ادامه ندهیم، به این آزمون و خطاها ادامه دهیم تا ببینیم کدام موارد برای ما کارساز است و کدام موارد فایده ای ندارند. یکی از بخش های مهم برای تبدیل شدن به یک فروشنده آنلاین، داشتن معیارهای مختلف در زمینه موفقیت ها و شکست ها می باشد. در این صورت، ما می توانیم از این اتفاقات درس گرفته و با کمک آن ها، آینده کسب و کار خود را بهبود بخشیم.

 اگر برای مدتی تبلیغات خود را ادامه دهیم متوجه خواهیم شد که چقدر به روشها و وب سایت هایی که برای تبلیغات انتخاب کرده ایم مسلط خواهیم شد و با تجربه ای که کسب کرده ایم هزینه ها به طور پیوسته کاهش می یابد و نتایج نیز بهبود پیدا خواهد کرد.

3. برندهای قابل اعتماد حوزه فعالیت خود را شناسایی کنیم :

وضعیت برندهای معتبر و قابل اعتماد را رصد کرده و مثل یک دانش آموز از موفقیت های آن ها درس بگیریم.
ما می توانیم ایده های این برندها را الگوبرداری کرده و از آن ها به منظور ارتقاء بخشیدن به فعالیت های سازمان یا مشتریان خود استفاده کنیم. همیشه ایده های خوب، در میان گروه هایی که با یکدیگر کار می کنند متولد می شوند. پس بهتر است از دیدگاه جمعی یک برند معتبر و پایدار به منظور ایجاد فرآیندهای موفقیت آمیز برای برندهای خود استفاده کنیم.

4. خلاقیت به خرج دهیم :

بهترین کمپین های موفق در دنیای تجارت دیجیتالی آن هایی هستند که توجه ما را بدون فریب کاری و زیاده گویی (ریاکاری) جلب می کنند.
ما باید برند خود و مخاطبین او را به خوبی بشناسیم. شاید آن ها ظرفیت مقداری شوخ طبعی را دارند، و یا اینکه شاید مشتاق به شرکت کردن در فرآیندهای تجارت باشند. با این اوصاف، با توجه به ظرفیت های مشتریان، ما می توانید از خلاقیت خودمان برای ایجاد کمپین های موفق تر استفاده کنیم. کمپین هایی که به خاطر خلاقیت های ما، حالا بیش از پیش توجه مخاطبین را به خود جلب کرده و مراودات مشتریان را بیشتر می کند و در نهایت، فروش و موفقیت بیشتری برای کمپین ما به ارمغان می آورد.


رفتارها و ارزش های مخاطبین در طی زمان تغییر می کنند، پس یکی از بزرگترین بخش های کار ما شناسایی خلق و خو و علایق، رفتارها و الگوهای خرید مخاطبین است. این کار به ما کمک می کند تا متوجه شویم برای چه کسانی بازاریابی می کنیم و باعث می شود تا تجارت ما به رابطه بیشتر مخاطبین با کمپین های تجارت دیجیتالی منجر شود.

5. تا می توانیم از رسانه های اجتماعی استفاده کنیم :

رسانه های اجتماعی (در کنار ایمیل ها) یکی از جدیدترین و بهترین راه های محبوب کردن برند ما هستند.
رسانه های اجتماعی زمانی مفید هستند که ما حساب های کاربری با دنبال کنندگان زیادی در فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و ... داشته باشیم. تجارت دیجیتالی خود را با کمک هر کدام از این پلتفرم ها گسترش دهیم تا با این کار محصولات خود را از این طریق به صورت خلاقانه معرفی کرده باشیم.

0
نظرات
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد